تعمیر دستگاه اسپرسو ساز | نمایندگی رسمی تعمیر انواع اسپرسو ساز

نحوه آموزش و عیب یابی مشکلات اسپرسوساز توسط بهترین تعمیرکار سی ام امداد

اگر دستگاه اسپرسوساز شما در منزل یا در کافه آسیب دیده است و فرصت کافی برای انتقال دستگاه به تعمیرگاه مجاز تخصصی تعمیرات اسپرسوساز را ندارید نگران نباشید. بهترین تعمیرکار متخصص تعمیر اسپرسوساز در سی ام امداد اینجاست تا تجربیات خود را در زمینه عیب یابی و رفع عیب دستگاه اسپرسوساز خانگی و صنعتی به زبان ساده در اختیار شما قرار دهد.

با مطالعه آموزش نحوه عیب یابی و تعمیرات اسپرسوساز توسط تعمیرکار سی ام امداد میتوانید در سریع ترین زمان ممکن مشکل دستگاه خود را پیدا کرده و اقدام به رفع آن نمایید.

تهیه قهوه اسپرسو در خانه با اسپرسو ساز یک کار عالی برای اهل قهوه است. برای همین خیلی از افراد اسپرسو ساز خانگی خریداری می‌کنند. اسپرسوساز در برندها و مدل‌ها متفاوتی در بازار وجود دارد. شما هر برند اسپرسو ساز برقی که خریداری کنید، ممکن است بعد از مدتی خراب شود. فرقی نمی‌کند چقدر برای خرید آن هزینه کرده باشید. به هر حال ممکن است نیاز به تعمیر اسپرسو ساز داشته باشید. شما می‌توانید در صورت مواجه شدن با این مشکل با سی ام امداد تماس بگیرید و یک مشاوره کامل درباره وضعیت و تعمیرات اسپرسوساز خود دریافت کنید.

 

اگر برای تعمیر اسپرسو ساز خانگی یا اسپرسو ساز صنعتی خود دچار سردرگمی شده‌اید با ما همراه باشید. ما در این مقاله به بررسی نکات مهمی خواهیم پرداخت که قبل از تعمیر اسپرسوساز باید به آنها توجه نمایید. اگر بتوانید قبل از تعمیر به موارد زیر توجه کنید، حتما دوباره از اسپرسو ساز خود استفاده خواهید کرد.

با استفاده از خدمات سی ام امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات اسپرسوساز صرفه جویی داشته باشید.

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر اسپرسوساز در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر اسپرسوساز در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. شماره تماس نزدیکیترین شعبه سی ام امداد را بگیرید
  2. مشکل به وجود آمده در اسپرسوساز خود را مطرح کنید
  3. یا از طریق سایت درخواست خود را به ثبت برسانید
  4. در قدم بعدی شماره اشتراک و مشخصات تعمیرکار اسپرسوساز برای شما ارسال می شود
  5. در نهایت هم برای خدمات صورت گرفته گارانتی دریافت خواهید کرد

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز در سی ام امداد دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز در تهران

اگر از یک نمایندگی مجاز تعمیر اسپرسو ساز برای تعمیر کمک بگیرید می‌توانید از تمامی ویژگی‌ها و خدمات تعمیر اسپرسو ساز استفاده کنید. استفاده از هزینه مناسب نمایندگی تعمیر، استفاده از تعمیرکاران باتجربه و متخصص ، استفاده از خدمات در منزل از جمله مزایایی است که با مراجعه به نمایندگی مجاز عاید شما خواهد شد.این خدمات در سرعت بالایی برای شما ارائه خواهد شد و زمان انتظار شما برای تعمیر اسپرسو ساز در حد بالایی پایی خواهد آمد. چرا که نمایندگی‌های تعمیر در تهران نیروی کار زیادی در زمینه تعمیر دارند و توسط مدیرانی متخصص مدیریت می‌شوند.

 

تعمیر اسپرسو ساز در محل یا منزل در تهران

یکی از مزایای سی ام امداد، تعمیر اسپرسو ساز در محل است. شاید مشتاق باشید درباره این خدمت جدید بیشتر بدانید.

خدمات تعمیرات اسپرسوساز در منزل به خدماتی گفته می‌شود که در آن تعمیرکار با به‌ کارگیری تجهیزاتی کامل و در عین حال سیار،‌ به محل اعزام شده و تعمیرات را در کمترین زمان و در نهایت سرعت و تمیزی در خانه و محل شما انجام خواهد داد. این خدمات مخصوصا برای تعمیر اسپرسو ساز صنعتی یک خدمت عالی محسوب می‌شود. خدمات در منزل و محل مزایایی دارد که به اختصار به آنها اشاره خواهیم کرد:

حضور در کنار خانواده جهت تعمیر اسپرسوساز :

شما به جای اینکه برای تعمیر اسپرسو ساز برقی خود روانه تعمیرکار شوید و خانه و خانه خود را رها کنید، یک تماس با تعمیرگاه خواهید گرفت. تعمیرگاه مورد نظر تعمیرکار را به خانه شما اعزام خواهد کرد. دیگر نیازی نیست بعد از اینکه به خانه آمدید و می‌خواهید در کنار خانواده باشید، برای یک کار که می‌شود به این آسانی انجام داد، بیرون بروید.

دوری از ترافیک برای تعمیر اسپرسوساز :

ترافیک شهری در تهران، یکی از معضلاتی است که امروزه همه را به خود درگیر کرده است. روزانه چه میزان از زمان خود را در ترافیک به هدر می‌دهید؟ آیا بهتر نیست به جای ماندن در ترافیک، از خدمات درب منزل استفاده کنید؟

عدم برخورد با مشکلات رفت و آمد جهت تعمیرات اسپرسوساز :

هر کسی ممکن است برای رفت و آمد به تعمیرگاه مشکلاتی داشته باشد. تمامی مشکلات ناشی از رفت و آمد با استفاده از خدمات تعمیرات اسپرسو ساز برقی در محل رفع شده است.

خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی اسپرسو ساز در تهران

تعمیر اسپرسو ساز باید به درستی انجام شود. جهت رفع عیب باید به یک تعمیرگاه مجاز اسپرسو ساز  مراجعه کنیم. چه کسی می‌تواند یک تعمیرگاه مجاز را تشخیص دهد؟ جواب این سوالات ساده است. در ادامه به ویژگی‌ها و خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی اسپرسوساز در تهران اشاره خواهیم کرد.

تعداد بالای تعمیرکار اسپرسوساز :

یکی از معیارهایی که برای تعمیرگاه مجاز اسپرسو ساز در نظر گرفته می‌شود، تعداد بالای تعمیرکار است. تعداد بالای تعمیرکار در یک نمایندگی باعث می‌شود کار مشتری با سرعت انجام شود. همچنین حجم کاری بالا باعث عدم تمرکز تعمیرکار نشود و تعمیر به درستی انجام شود.

هزینه مناسب تعمیر اسپرسوساز :

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز بنابر نرخ مصوب اتحادیه در نظر گرفت می‌شود. هزینه تعمیر باید هزینه معقولانه‌ای باشد و صرف یک کار تمیز و درست شود.

خدمات تعمیر اسپرسو ساز در منزل :

 تعمیرگاه باید در هر وضعیتی رضایت مشتری را اولین اولویت کار خود قرار دهد. خیلی از افراد ترجیح می‌دهند از خدمات تعمیر در منزل استفاده کنند. تعمیر گاه مجاز باید به این نیاز مشتری توجه داشته باشد و اسپرسو ساز صنعتی یا اسپرسو ساز خانگی را در محل و منزل نیز تعمیر کند.

مشاوره درست برای تعمیر اسپرسوساز :

تا زمانی که اطلاعات کاری یک تعمیرکار بالا نباشد، نمی‌تواند یک مشاوره درست در زمینه تعمیر و استفاده از اسپرسو ساز به مشتری ارائه دهد. تعمیرگاه مجاز باید تعمیرکاران متبحری داشته باشد که بتوانند در زمینه تعمیر نیز مشاوره درستی به مشتری ارائه کنند.

تعمیرکار اسپرسوساز

تعمیرکاران باتجربه :

  •  تعمیرگاه مجاز تعمیرگاهی است که دارای تعمیرکاران باتجربه باشد.
  • تعمیرکار باتجربه به واسطه سابقه کاری بالایی که دارد، به راحتی با چالش‌های تعمیر اسپرسو ساز مواجه میشود.
  • نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز برای انتخاب تعمیرکاران خود معیارهای بالایی در نظر می‌گیرد.
  •  تنها کسانی موفق به استخدام در نمایندگی خواهند شد که بتوانند تجربه کاری خود را به اثبات برسانند.

تعمیرکاران متخصص:‌

  • تخصص در هر حرفه و هر زمینه‌ای لازم است. هر کاری اگر با تخصص انجام شود، موفق خواهد بود.
  • در زمینه تعمیر برد اسپرسو ساز نیز این موضوع اهمیت دارد.
  • کسی که دست به تعمیر لوازم خانگی می‌زند باید تخصص کاری این کار را داشته باشد.

تعمیرکاران به روز:

  • در نمایندگی‌های تعمیر اسپرسوساز دوره‌هایی برگزار خواهد شد که باعث بروزرسانی اطلاعات تعمیرکاران می‌شود.
  • با توجه به این که مدل اسپرسو سازها روز به روز بالاتر می‌رود، روش تعمیر این لوازم برقی نیز ممکن است تغییر کند.
  • تعمیر اسپرسوساز باید با توجه به تکنولوژی ساخت اسپرسو ساز انجام شود.

تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز مرکزی اسپرسوساز در تهران اسپرسوسازهای زیر را برای شما مانند روز اول تعمیر می نمایند.

نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز زیمنس

اگر شما هم از خریداران اسپرسو ساز باکیفیت زیمنس هستید، ممکن است بعد از مدتی نیاز به تعمیر اسپرسو ساز زیمنس داشته باشید. نگران نباشید، اسپرسوساز شما بعد از تعمیر مثل سابق کارایی خواهد داشت. کافی است با سی ام امداد نمایندگی تعمیرات زیمنس در تهران تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز نوا

اسپرسو ساز نوا، یکی از انواع اسپرسو ساز است که برای تعمیر آن باید به نمایندگی تعمیر نوا مراجعه کرد. سی ام امداد با در اختیار داشتن نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز نوا، بهترین خدمات را در زمینه تعمیر به شما ارائه خواهد داد.

نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز بوش

اسپرسو ساز بوش، با همان قدرت و کارایی‌ای که دارد، ممکن است دچار آسیب شود. اگر اسپرسو ساز برقی بوش شما دچار مشکل شد، اصلا نگران نباشید. شما با مراجعه به سی ام امداد ، نمایندگی بوش، می‌توانید این اسپرسو ساز را به آشپزخانه خود بازگردانید.

نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز کنوود

اگر از خریداران اسپرسوساز کنوود هستید، معلوم است حساسیت زیادی در خرید به خرج داده‌اید. باید گفت که حساسیت خود را در زمینه تعمیر نیز حفظ کنید، چرا که اگر تعمیرات اسپرسو ساز کنوود به درستی انجام نشود، کارایی خود را از دست خواهد داد. برای تعمیر اسپرسو ساز کنوود با نمایندگی کنوود تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز فلر

برای تعمیر اسپرسو ساز فلر بهتر است نمایندگی تعمیر فلر را پیدا کرده و به آن مراجعه داشته باشید. چرا که تعمیر اسپرسو ساز فلر باید توسط یک فرد متخصص انجام شود.

نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز مولینکس

مولینکس نیز با تمام کیفیت و کارایی‌ای که از خود نشان داده است، ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کند. تنها کاری که از دست شما برمی‌آید این است که تعمیر آن را به دست تعمیرکاری متخصص بسپارید. سی ام امداد با در اختیار داشتن تعمیرکاران متخصص مولینکس، خیال شما را از بابت پیدا کردن یک تعمیرکار حرفه‌ای راحت خواهند کرد.

نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز گوسونیک

بهتر است برای تعمیر اسپرسو ساز گوسونیک به یک تعمیرکار متخصص در این زمینه مراجعه شود. تعمیر اسپرسو ساز گوسونیک باید با نهایت دقت و تخصص صورت بگیرد. اگر تعمیر به درستی انجام شود، نتیجه کاملا خوب خواهد بود. اگر به دنبال تعمیرکاری حرفه‌ای در زمینه لوازم برقی گوسونیک می‌گردید با سی ام امداد تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز اپکس

اسپرسو ساز اپکس یک اسپرسوساز باکیفیت است و برای حفظ کیفیت این وسیله بعد از تعمیر باید به یک تعمیرگاه مجاز مراجعه شود. سی ام امداد در این زمینه بهترین عملکرد را دارد.

نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز ویدا

اسپرسو ساز ویدا باید توسط یک تعمیرکار متخصص انجام شود. برای تعمیر اسپرسو ساز ویدا با سی ام امداد تماس حاصل کنید. چرا که متخصصین لوازم برقی ویدا آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند.

مشکلات متداول برای تعمیر اسپرسو ساز از زبان تعمیرکار نمایندگی

چنانچه با مشکلات زیر مواجه شدید ، بدانید که باید به فکر تعمیر اسپرسسو ساز خود باشید :

  • اگر لامپ دستگاه اسپرسو ساز شما خراب شد نیاز به تعمیر دارد .
  • اگر اسپرسوساز شما گرم نمیشود باید تعمیر نمایید .
  • اگر قهوه بس از دم شدن در اسپرسو ساز گرم نمیشود باید تعمیر نمایید .
  • ترموستات دستگاه قطعه ای حساس است که در هنگام تنظیم نشدن یا کار نکردن باید از خدمات نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز بهره مند شوید .
  • اگر المان دم کننده یا گرم کننده اسپرسو ساز خراب شده است آن را باید تعویض یا تعمیر نمایید .
  • اگر میزان حرارت آب بالا رفته و از لوله وسط خارج نمیشود باید با تعمیرکار اسپرساز تماس حاصل نمایید .

سی ام امداد با داشتن تعمیرکاران حرفه ای در زمینه تعمیرات اسپرسو ساز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .

به نکات نگهداری و مفید زیر دقت نمایید تا کمتر نیازمند تعمیر اسپرسو ساز شوید

  • فیلتر تعبیه شده در سبد اسپرسوساز نباید جرم بگیرد.
  • هر از گاهی با آب جوش و شوینده اقدام به تمیز کردن فیلتر نمایید .
  • گروه هد را طبق توضیه ها در آی پی امداد تمیز نمایید.
  • در ابتدا سببد پرتافیلتر را از مواد شوینده پر نمایید و سپس در جای خود قرار دهید و آن را در قسمت هدگروپ نصب نمایید و چندین بار دکمه تحویل قهوه را بزنید سپساز جای خود در بیاورید و مجدد بشویید و دوباره در قسمت هد گروپ نصب نمایید و چندین بار دکمه تحئیل قهوه را بزنید .
  • هر چه قدر از آب شفاف تری استفاده نمایی دستگاه سالم تر میماند و کمتر نیازمند تعمیر اسپرسو ساز میشوید .
  • بعد از هر بار استفاده نازل بخار را تمیز نگه دارید .

هزینه تعمیر اسپرسو ساز

تعمیرات اسپرسو ساز همراه با هزینه است. مگر اینکه موقع خرید اسپرسو ساز از سوی شرکت سازنده،‌ گارانتی داشته باشید. اگر از زمان گارانتی محصول شما گذشته باشد یا گارانتی شامل تعمیر مشکل اسپرسو ساز شما نباشد، باید برای تعمیر هزینه پرداخت کنید. اگر به مراکز تعمیر برد اسپرسو ساز مراجعه کرده باشید، متوجه می‌شوید هزینه تعمیر ممکن است متفاوت باشد. هزینه تعمیر اسپرسو ساز شامل دو مورد خواهد شد:

هزینه دستمزد تعمیرکار اسپرسوساز :

  • هزینه دستمزد، باید مطابق با نرخ اتحادیه باشد.
  • تعمیرکار نباید هزینه اضافه‌ای برای تعمیر اسپرسو ساز برقی در نظر بگیرد.

هزینه قطعات بکار رفته در تعمیر اسپرسوساز :

اگر به یک تعمیرکار مجاز مراجعه کنید این هزینه صرف استفاده از قطعات اصل خواهد شد.

سرویس و تعمیر اسپرسو ساز های خانگی و صنعتی در تهران توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب سرویس برتر در کارگاه مجهز تعمیرات اسپرسو ساز با گارانتی و ضمانت نامه کتبی قطعات و خدمات انجام میگردد .

اسپرسو ساز یک دستگاه بسیار مهم و کاربردی در کافی شاپ میباشد و زمانی که این دستگاه معیوب میشود میتواند ضررهای اقتصادی را به کافی شاپ ها بزند از این روی اهمیت سرعت در تعمیر دستگاه اسپرسوساز بر ما پوشیده نیست و همراه در الویت کاری ما قرار دارد .

سرویس و تعمیر اسپرسو ساز در تهران

اگر ساکن تهران هستید و یک دستگاه اسپرسوساز معیوب دارید میتوانید با ما تماس بگیرید تا در زمان مناسب اقدام به تعمیرات اسپرسو ساز شما انجام شود .

سرعت عمل در تعمیرات و سرویس اسپرسو ساز یک شعار تبلیغاتی نیست بلکه ویژگی ما نسبت به سایر تعمیرگاه ها میباشد .

الویت تعمیرکاران ما با تعمیر قطعات است تا از این طریق بتوان در هزینه های بالای قطعات جلوگیری کرد .

اکثر مشکلاتی که در دستگاه های اسپرسو ساز نمایان میشود به علت عدم سرویس اسپرسو ساز میباشد ، از آنجایی که این دستگاه بطور مداوم از آب و جوشیده شدن آن در دستگاه استفاده میکند ، طبیعی است که بعد از مدتی دچار جرم گرفتگی شود .

اگر میخواهید از نبودن این دستگاه در منزل یا کافی شاپ خود متضرر نشوید حتما هر 6 ماه یکبار اقدام به سرویس آن بکنید .

نکات استفاده از اسپرسو ساز برای جلوگیری از تعمیرات

رسیدگی و توجه به دستگاه همواره میتواند از تعمیرات اسپرسو ساز  جلوگیری کند یا حداقل زمان آن را به تعویق بیاندازد ، ما در اینجا به چند نکته کلیدی برای استفاده از دستگاه اشاره میکنیم .

  • دستگاه را بشویید : شستشوی دستگاه پس از استفاده از جمع شدن شیر و قهوه در نازل بخار و محفظه جوش جلوگیری میکند .
  • فیلترها را بشویید : با یک مسواک میتوانید پرتافیلترها را بشویید و تمامی جرم آنرا از بین برده و سرجای خود قرار دهید
  • از برنامه شستشوی دستگاه استفاده کنید ، این کار را میتوانید به صورت هفتگی انجام دهید و با مقداری جوش شیرن کلیه قسمتهای داخلی دستگا را رسوب زدایی کنید .
  • استفاده از کافی زا : کافی زا یک محلول شوینده برای دستگاه های اسپرسو و قهوه ساز میباشد که بسیار دقیق تر از سایر مواد جرمگیر عمل میکند .

انجام 4 مورد بالا شاید کمی زمان ببرد اما در طولانی مدت شمارا از صرف هزینه های بالای تعمیرات اسپرسو ساز بی نیاز میکند .

 

 

هزینه تعمیرات اسپرسو ساز چقدر است ؟

هزینه سرویس و تعمیر اسپرسو ساز بسیار متنوع است و بستگی به نوع مشکل و قطعات لازم در زمان سرویس و تعمسر دستگاه دارد .

تا قبل از بازدید و عیب یابی اسپرسو ساز نمیتوان هزینه آنرا تخمن زد ، بعنوان مثال یک مشکل مثلا گرم نشدن آب در اسپرسو ساز ممکن است از المنت ، میکروسویچ ، اتصالات یا فیوز باشد که هرکدام از این قطعات دارای قیمت های متفاوت با اختلاف زیادی میباشند .

مجموعه سی ام امداد قبل اقدام به تعمیرات اسپرسو ساز حتما نتیجه کارشناسی و هزینه ها به مشتریان اعلام میشود و در صورت رضایت مشتری تعمیر شروع خواهد شد .

مشاوره و ثبت تعمیرات