تعمیر مایکروفر ( مایکروویو) در تهران | نمایندگی مجاز تعمیر مایکروفر

تعمیر ماکروفر را به متخصصش بسپار

تعمیر ماکروفر در منزل تعداد زیادی از درخواست‌های تعمیر لوازم خانگی را به خود اختصاص می‌دهد. ماکروفر از دستگاه‌هایی است که جای خود را سریعاً در زندگی‌های مدرن و پرمشغله ما پیدا کرد. بنابراین، تعجبی ندارد که با بروز کوچکترین عیب سریعا به دنبال یک کارشناس برای تعمیر مایکروفر باشیم.

این روزها تعمیرکاران لوازم خانگی تعمیر ماکروفر را در منزل نیز انجام می‌دهند؛ و از این جهت دیگر احتیاجی نیست به تعمیرگاه تعمیرات ماکروفر مراجعه کنید. با سی ام امداد چالش‌های دیگر شما نیز برطرف می‌شوند؛ یعنی پیدا کردن متخصصی که بتوانید به آن اعتماد کنید، و اطلاع از حدود قیمت تعمیر ماکروفر سامسونگ، پاناسونیک و غیره.

 

قیمت تعمیر ماکروفر در منزل چقدر است؟

قیمت تعمیرات ماکروفر از عوامل مختلفی تاثیر می‌پذیرد؛ از جمله قدیمی یا جدید بودن دستگاه شما، نوع ایرادی که بهم زده، برند آن و نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات. این فاکتورها باعث می‌شوند تا مثلا، قیمت تعمیر یک ماکروفر سامسونگ جدید با هزینه تعمیر یک مایکروفر پاناسونیک قدیمی یکسان نباشد.

اگر برایتان مهم است که پیش از استخدام تعمیرکار از هزینه تعمیر ماکروفر در منزل مطلع باشید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. تنها باید درخواست خود را برای تعمیر مایکروویو در قسمت ارتباط با ما وب سایت در عرض چند دقیقه از هزینه تعمیر مایکروفر خود با خبر شوید.

پس از آن، در صورت تمایل می‌توانید پیشنهاد کارشناس مدنظر را برای تعمیر ماکروویو قبول کنید، و باقی اطلاعات (آدرس و زمان مراجعه) را برای او ارسال کنید تا ایراد دستگاه‌تان در اسرع وقت برطرف شود.

 

مزایای تعمیر مایکروویو با سی ام امداد

یکی از مهمترین مزیت‌های تعمیر مایکروفر توسط مجموعه سی ام امداد این است که تعمیرکار ماکروفر، با حضور در محل، کار تعمیرات ماکروفر را انجام می‌دهد. از طرفی، مهمترین مزیت خدمات تعمیر ماکروفر در منزل، عدم نیاز به جابجا کردن دستگاه است، که این مسئله ریسک آسیب دیدن دستگاه را حذف می‌کند. سایر مزایایی که کاربران ما از آنها بهره‌مند می‌شوند عبارت است از:

  • دسترسی به متخصصان برگزیده تعمیر ماکروفر در سر تا سر تهران
  • استعلام قیمت تعمیر ماکروفر به‌طور رایگان از چند متخصص، پیش از نهایی کردن سفارش
  • حضور تعمیرکار در زمان و محل تعیین‌شده توسط شما
  • دریافت خدمات حرفه‌ای و تضمین‌شده در کوتاه‌ترین زمان با هزینه‌های رقابتی
  • پیگیری تیم پشتیبانی از روند ارائه خدمات

از طرفی، «مجموعه سی ام امداد» شهر تهران را به‌طور کامل پوشش می‌دهد. این یعنی در هر ساعت از شبانه‌روز، همیشه حداقل چند تعمیرکار برای تعمیر ماکروفر سامسونگ، پاناسونیک، ال جی و ... شما در دسترس هستند. (لیست کامل منطقه های پوشش داده شده را می‌توانید در انتهای صفحه ببینید)

تعمیرات ماکروفر و ایرادات رایج آن

به لطف ماکروفر و کارکرد مطلوب و سریع آن در آماده‌سازی و گرم کردن غذا، دیگر لازم نیست برای باز شدن یخ مواد گوناگون و پختن آنها زیاد منتظر بمانیم. مایکروفر ( microwave oven یا ماکروفر) دستگاهیست که برای ایجاد حرارت در ماده غذایی و پخت آن از امواج مایکروویو ( microwave یا مایکرویو) استفاده می‌کند، خیلی از افراد، اشتباهاً به خود دستگاه هم مایکروویو می‌گویند.

این دستگاه‌ها یکی از ایمن‌ترین و سریعترین روش‌‌های یخ‌زدایی را ارائه می‌دهند و مواد معدنی و ویتامین‌‌های مواد غذایی را حفظ می‌کنند، اما مشکلاتی هم دارند. برای مثال، چون ماکروویوها غذا را در مدت زمانی بسیار کوتاه طبخ می‌کنند، ممکن است برخی میکروب‌ها در آنها به‌طور کامل از بین نروند.

هنگام استفاده از ماکروفر، ممکن است علائم و مشکلاتی را ببینید یا متوجه شوید که ماکروفر به درستی کار نمی کند، در چنین شرایطی بهتر است که از در کوتاه‌ترین زمان از یک تعمیرکار ماکروویو کمک بگیرید. در ادامه یک سری  از ایرادات رایج این دستگاه‌ها و دلایل آنها را توضیح داده‌ایم:

 

تعمیر ماکروویو به دلیل گرم نکردن غذا

گرم نکردن غذا (یا درست و به موقع گرم نکردن آن) بدترین مشکلی است که یک ماکروفر می‌تواند داشته باشد. اما از کجا می‌توانیم مطمئن شویم دستگاه ما چنینی مشکلی دارد؟

ماکروفر شما باید بتواند در عرض سه دقیقه یک لیوان آب را به دمای جوش برساند. اگر نمی‌تواند اینکار را انجام دهید، باید با یک متخصص برای تعمیر مایکروفر در منزل صحبت کنید. البته این مشکل گاهی دلایل غیر فنی‌ای هم دارد، برای مثال:

  • حجم غذا از ظرفیت ماکروفر بیشتر است.
  • غذا یا مایعاتی که می‌خواهید گرم کنید، چرب است.
  • هم نزدن غذا و مایعات چرب هم این مشکل را ایجاد می‌کند.
  • در ساعات پیک مصرف و افت ولتاژ از ماکروفر استفاده می‌کنید.
  • ماکروفر کثیف بوده، و به دیواره‌های آن غذا و جرم‌های قدیمی چسبیده است.

 

تعمیر ماکروفر در منزل به دلیل جرقه زدن

آیا وقتی می‌خواهید از دستگاه‌تان استفاده کنید، جرقه می‌زند؟ نگران نباشید، شاید خودتان بتوانید بدون نیاز به تعمیرات ماکروفر، مشکل را برطرف کنید. برای اینکار:

  • اصلا از ظروف فلزی درون ماکروفر استفاده نکنید. چنین ظرف‌هایی باعثث انعکاس امواج داخل ماکروفر شده و جرقه زدن آن می‌شوند.
  • علاوه بر ظروف فلزی، استفاده از ظروف شکسته و لب‌پرشده هم می‌تواند موجب جرقه در ماکروفر شما شود.
  • حتما هر یکی دو ماه یکبار (بسته به میزان استفاده‌تان)، زمانی را به تمیز کردن دستگاه‌تان اختصاص دهید. چرا که چرب بودن دیواره‌های داخلی ماکروویو هم می‌تواند باعث ایجاد جرقه شود.

اگر این نکات را رعایت می‌کنید اما مشکل همچنان پابرجاست، از کارشناسان تعمیر مایکروفر کمک بگیرید.

 

تعمیرات ماکروفر به دلیل نچرخیدن سینی آن

نچرخیدن سینی مایکروفر هم می‌تواند دستگاه شما را تا حد زیادی بلااستفاده کند. این مشکل دو دلیل عمده دارد:

  • باقی ماندن چربی و غذا در ریل و چرخ‌های زیر ظرف، که جلوی چرخیدن سینی ماکروفر را می‌گیرد.
  • سنگین بودن غذا نیز می‌تواند باعث نچرخیدن سینی ماکروفر شود. برای تعمیر ماکروفر در این حالت، باید شفت آن را عوض کرد. شفت در مرکز سینی قرار دارد و اگر خودتان بخواهید آن را جایگزین کنید، کافی است آن را به‌صورت عمود به طرف بالا بکشید تا از جای خود خارج شود.

اگر هیچ‌کدام از این کارها مشکل را حل نکرد، با متخصص تعمیر ماکروفر سامسونگ، پاناسونیک، ال جی یا برند دستگاه خود مشورت کنید.

 

تعمیر مایکروفر در منزل به دلیل دود کردن

برای پیدا کردن دلیل این مشکل نگران‌کننده، یک آزمایش راحت وجود دارد. برای انجام این آزمایش تنها باید دستگاه‌تان را در حالت‌های کانوکشن، گریل و حالت عادی بررسی کنید.

اگر ماکروفر فقط در حالت کانوکشن و گریل دود می‌کند، علت این مشکل چرب بودن و کثیفی‌‌های دیواره‌‌های داخلی و شبکه بالایی آن است. اگر پس از تمیز کردن دستگاه مشکل رفع نشد، از یک متخصص برای تعمیر ماکروویو کمک بگیرید.

 

تعمیر ماکروویو به دلیل خاموش شدن حین کار

در برخی از برنامه‌‌های پخت اتومات، دستگاه بین برنامه متوقف می‌‌شود تا شما مواد غذایی را هم بزنید و یا پشت و رو کنید؛ پس دقا کنید که خاموش شدن ماکروفر حین کار می‌تواند به این دلیل باشد که این موضوع جزو ایرادات ماکروفر نیست.

همچنین، اگر ماکروفر شما بدون رعایت ابعاد مناسب به‌صورت توکار نصب شده باشد، ممکن است در حین کار بیش اندازه گرم شده، و در نتیجه ناگهان خاموش شود. البته این مشکل می‌تواند دلایل دیگری هم داشته باشد، از جمله:

  • استفاده طولانی مدت از دستگاه، که در این صورت خاموش شدن آن تا حدی طبیعی بوده و به تعمیر ماکروویو نیازی نیست)
  • نزدیک بودن مایکروویو به گاز یا وسایل گرمایشی، که بیش از حد گرم شدن سنسور مایکروویو و خاموش شدن آن را به دنبال دارد.
  • کاهش ولتاژ و نوسان برق هم باعث می‌شود تا دستگاه حین کار خاموش شود.

 

تعمبر مایکروفر به علت باز نشدن در آن

یکی از دلایل دیگر که ممکن است باعث شود که به تعمیر ماکروفر نیاز داشته باشید، خراب شدن و باز نشدن در ماکروفر می‌باشد. این مشکل می تواند به دلیل شکستن دکمه در ماکروفر، خرابی فنر یا ایراداتی در قفل و قلاب آن بوجود آید که برای برطرف کردن آن نیاز به یک تعمیرکار مایکروفر می‌باشد.

نکات مراقبتی از مایکروویو برای افزایش عمر آن

تمیز کردن به صورت منظم

به محض بروز لکه و به جا ماندن مواد غذایی در مایکروویو آن را با اسفنج و آب پاک کنید. مواد غذایی باقی مانده در هنگام روشن کردن مجدد می‌توانند مقداری از انرژی مایکروویو را جذب کرده و یک نقطه داغ ایجاد کنند که باعث آسیب به فضای داخلی دستگاه می شود.

روشن کردن فن های خروجی

درست است که فن های خروجی OTR  به اندازه هود کارآمد نیست، اما به هر حال باید از آن استفاده کنید. وین آرچر متخصص کارهای فنی می گوید : بسیاری اوقات کاربر هنگام پخت و پز بر روی ظروف آشپزخانه فن را روشن نمی کند و باعث می شود رطوبت ناشی از گلدان ها و قابلمه ها بر روی مایکروویو جمع شود که طول عمر آن را کاهش می‌دهد. در صورتی که رطوبت بر روی مایکروویو جمع شد آن را با یک حوله کاغذی یا پارچه نرم خشک کنید.

صافی روغن را تمیز کنید.

فراموش کردن این فیلترها در قسمت زیر مایکروویو که بخار پخت و پز را به دام می اندازد، آسان است.اما اگر به آنها اجازه دهید که بیش از حد جمع شوند، می توانند باعث شوند مایکروویو کارایی کمتری داشته و خطر آتش‌سوزی را ایجاد کنند. صافی را در یک سینک پر از آب داغ و ماده شوینده خیس کنید در برخی از مارک ها و برنده های مایکروویو شما می توانید آنها را در ماشین ظرفشویی نیز قرار دهید، اما قبل از انجام این کار ابتدا کتابچه راهنمای آن را مطالعه کنید.

عدم به هم کوبیدن درب مایکروویو

درب مایکروویو دارای ۳ سوئیچ ایمنی است که هنگام باز کردن درب، اجاق را غیر فعال می کند. برای اینکه مایکروویو به درستی کار کند سوئیچ ها هنگام بسته شدن درب باید با لنگه های مربوطه خود مطابقت داشته  باشند. ضربه زدن به درب مایکروویو می تواند این اجزا را دچار شکستگی و نقض کند.
در صورتی که مایکروویو شما خراب است برای تعمیر مایکروویو در کرج می‌توانید به نمایندگی های مربوطه و یا مراکزی که خدمات پس از فروش و تعمیرات این دستگاه را ارائه می دهند، مراجعه کنید. این مراکز با داشتن نیروهای با تجربه، آموزش‌دیده، ماهر و کاربلد می‌توانند در سریع ترین زمان ممکن مایکروویو شما را تعمیر و مشکل شما را برطرف کنند.

مجموعه سی ام امداد با کادر مجرب و با سابقه ، به عنوان مرکز تخصصی و نمایندگی تعمیر مایکروفر در تهران ، در حال ارائه خدمات به مشتریان گرامی است.

نعمیر انواع مایکروویو در تهران
تعمیر انواع مایکروفر در تهران
تعمیر مایکروویو در منزل
تعمیر مایکروویو ال جی
تعمیر مایکروویو سامسونگ
تعمیر مایکروویو پاناسونیک
تعمیر ماکروویو الکترولوکس
تعمیر مایکروویو بوش
تعمیر مایکروویو بلک اند دکر
تعمیر مایکروویو گوسونیک
تعمیر مایکروویو دلونگی
تعمیر مایکروویو هادستون
تعمیر مایکروفر بوتان
تعمیر مایکروفر سامسونگ در کرج
تعمیر مایکروفر ال جی
تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک
تعمیر برد ماکروفر پاناسونیک
تعمیر انواع مایکروویو و مایکروفر ایران و خارجی

تعمیر ماکروفر در محل

تعمیر ماکروفر در محل نیازمند تخصص میباشد و حتما باید توسط تعمیرکار آموزش دیده عیب یابی و رفع عیب شود، در نظر داشته باشید که با استفاده خدمات تعمیرات مایکروفر در منزل خود از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

  1. هزینه تعمیرات ماکروفر در محل ارزان تر میباشد.
  2. هزینه ها و خطرات ناشی از انتقال دستگاه به بیرون از منزل شما را تهدید نمیکند.
  3. از نزدیک میتوانید ناظر و شاهد خدمات تعمیرکار ماکروفر باشید.

تعمیر ماکروفر در محل دلیل حضور شما در اینجا میباشد، مجموعه سی ام امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد ، کارآمد و آموزش دیده مفتخر است انواع ماکروفر ، مایکروفر ، مایکروویو ، سولاردام ( خانگی ، صنعتی ) را در محل ( منزل یا محل کار شما ) با ضمانت نامه 3 الی 12 ماهه رسمی تعمیر نماید.

تعمیر مایکروفر در منزل

برای اینکه طول عمر ماکروفر شما افزایش یابد تا کمتر به تعمیر ماکروفر در منزل نیازمند شوید لازم است به توصیه زیر دقت فرمایید.

  1. مایکروویو را تمیز نگه دارید.
  2. اگر در داخل آن غذا ریخته شده است ، آن را با آب و صابون تمیز کرده و صبر کنید تا خشک شود.
  3. می توانید برای از بین بردن بوهای باقی مانده در مایکروویو یک قاشق چای خوری جوش شیرین را در یک فنجان آب ریخته و مایکروویو را 5 دقیقه روشن کنید.
  4. تمیز نگه داشتن مایکروویو به عمر مفید آن کمک می کند.
  5. بهترین راه افزایش طول عمر ماکروفر تمیز نگه داشتن آن هاست.
  6. با هرگونه خرابی یا مشکلی در دستگاه خود مواجه شدید سریعا اقدام به تعمیر ماکروفر نمایید.

تعمیر مایکروفر برندهای زیر در منزل

آاگ ، بوش ، دوو ، جنرال الکتریک ، آدمیرال ، سامسونگ ، الجی ، بکو ، زیمنس ، باگنشت ، کنوود ، وستینگهاوس ، ایندزیت ، فریجیدر ، اسنوا ، بلومبرگ ، کن مور ، ناسیونال ، پاناسونیک ، پارس خزر ، بوتان ، فلر ، دلونگی ، لتو ، بیمکث ، عرشیا ، آریستون ، بایترون ، ویرپول ، مدیا ، گوسونیک ، گاسونیک ، بلک اندیکر ، تکا ، شارپ ، مجیک ، پاکشوما ، تکنوگاز ، مولینکس ، میله ، نف ، کندی ، سوپرا ، همیلتون ، هاردستون ، اوشن

مراحل از تماس تا تعمیر مایکروفر در تهران

مراحل از تماس تا تعمیر مایکروفر در تهران توسط تعمیرکار آموزش دیده به شرح زیر میباشد:

  1. ابتدا با نزدیکترین شعبه تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مایکروفر در تهران تماس حاصل فرمایید.
  2. در صورت تماس با اپراتور ؛ مشاوره رایگان انجام میگردد تا بدون نیاز به تعمیرکار ماکروفر رفع عیب شود.
  3. در صورتیکه با مشاوره تلفنی رفع عیب صورت نگرفت ، ظرف مدت کمتر از یک ساعت تکنسین تعمیرکار مایکروفر به محل شما اعزام میگردد.
  4. در اکثر موارد تعمیرات مایکروفر شما در همان محل انجام میگردد، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی؛ تعویض قطعات خاص یا تست اشعه باشد؛ با تقدیم رسید کتبی، دستگاه به کارگاه مجهز سی ام امداد حمل شده و سپس بعد از رفع عیب، ماکروفر صحیح و سالم به شما تحویل داده میشود.
  5. تمامی خدمات مجموعه سی ام امداد در رابطه با تعمیر ماکروفر دارای ضمانتنامه 3 الی 12 ماهه رسمی میباشد.

 

تعمیرات مایکروویو

سوالات متداولی که برای مشتریان محترم مجموعه سی ام امداد در رابطه با تعمیرات مایکروویو به وجود آمده به شرح زیر میباشد:

  1. مایکروفر غذا را گرم نمیکند.
  2. چرا مایکروفر جرقه میزند.
  3. سینی داخل مایکروفر نمیچرخد.
  4. مایکروفر روشن نمیشود.
  5. دکمه های دیجیتالی صفحه نمایش مایکروفر کار نمیکند.
  6. گریل مایکروفر کار نمیکند.
  7. غذا در مایکروفر مانده و در مایکروفر باز نمیشود.

مجموعه سی ام امداد برای رفاه حال شما عزیزان آموزش تعمیر مایکروویو را تحت پوشش قرار داده است ، و به تمام سوالات شما در خصوص تعمیرات مایکروویو پاسخگو خواهد بود. ما سعی نمودیم در آموزش تعمیرات مایکروویو موارد زیر را تحت پوشش قرار دهیم و به دلیل خرابی آنها بپردازیم.

  • چرا صفحه لمسی مایکروویو کار نمی کند ؟
  • چرا مایکروویو صدا میدهد ؟
  • چرا مایکروویو خاموش نمی شود ؟
  • چرا مایکروویو غذا را گرم نمی کند ؟
  • چرا مایکروویو روشن نمی شود ؟
  • چرا صفحه چرخان مایکروویو نمی چرخد ؟
  • چرا در مایکروویو به درستی بسته نمی شود ؟
  • در مایکروویو قفل شده و باز نمی شود !
  • فن اگزوز کار در مایکروویو کار نمی کند !
  • مشکلات متفرقه و بدون علامت مایکروویو چیست و راه حل برطرف کردن آن به چه صورت است ؟

هنگام تعمیرات مایکروویو به موارد زیر توجه نمایید:

  • قبل از تلاش برای تعمیر؛ باید مایکروویو را از برق جدا کنید، زیرا در برخی از قطعات داخلی از ولتاژ بسیار بالا استفاده می شود.
  • پس از اینکه مایکروویو خاموش شد، باید قبل از سرویس دهی خازن را تخلیه کنید، زیرا ولتاژ بالا که مایکروویو در آن فعال است ، در خازن ذخیره می شود.
  • برای خالی کردن خازن دستی، یک پیچ گوشتی دسته ای محکم بین دیود اتصال خازن و زمین قرار دهید.
  • همیشه آن را به صورت دستی تخلیه کنید.

تعمیر مایکروویو

مایکروویو چیست؟ مایکروویو یکی از لوازم خانگی است که انقلابی در آشپزخانه های مدرن بر پا کرده است. این وسیله طراحی شده است تا غذا را با استفاده از پرتوهای الکترومغناطیسی که اشیا را از درون گرم می کند، بپزد. این وسیله برای گرم کردن سریع غذا استفاده شده و کارهای زمان بری مانند ذوب کردن کره یا گرم کردن َآب را به سرعت انجام می دهد.

برخلاف فرهای قدیمی، مایکروویو غذا را از درون می پزد نه از بیرون. مایکروویو در ابتدا در آشپزخانه های تجاری مورد استفاده قرار می گرفت اما اکنون در اکثر خانه ها و آفیس ها از مایکروویو استفاده می شود.

انواع مایکروویو:

  • این مایکروویو اولین مایکروویوی بود که به بازار وارد شد.
  •   مایکرویووهای رومیزی ارزان قیمت تر بوده و حمل راحتی دارند.
  • اما فضای با ارزش کانتر را اشغال  می کنند.
  • مزیت این مایکروویوهای این است که می توانید هنگام عوض کردن خانه خود آن ها را با خود ببرید.
  • مایکروویوهای بالای گاز و کابینتی فضای کانتر را اشغال نمی کنند اما قیمت بالاتری دارند و قابل جابجایی نیستند و همچنین شاید نیاز باشد توسط فردی متخصص نصب شوند.
  • مایکروویوهای کانوکشن دارای المنت گرم کننده و فن هستند که غذا را با گرما دادن بیرونی و درونی می پزد.
  • توصیه های ایمنی برای استفاده از مایکروویو مایکروویو در صورتی که درش خراب است و یا به طور درست و ایمن بسته نمی شود، هرگز نباید روشن شود.
  • اجسام فلزی نباید در مایکروویو قرار داده شوند مگر اینکه برای استفاده در مایکروویو طراحی شده باشند.
  • گرم کردن مایعات در مایکروویو باید با احتیاط انجام شود و در هنگام بیرون آوردن از مایکروویو از دستکش فر استفاده شود.
  • مایکروویو باید به طور منظم تمیز شود و نباید در حالی که خالی است، روشن شود.

تعمیر ماکروفر که جرقه میزند

جرقه در داخل مایکروویو شایع است و البته نشان دهنده این نیست که کارکرد مایکروویو شما بد است.

برای تعمیر ماکروفر که جرقه میزند به آموزش زیر توجه نمایید:

هشدار تعمیر مایکروویو می تواند خطرناک باشد!

  • قطعه فلزی کوچک برای ایجاد جرقه در مایکروویو شما کافی است.
  • اگر غذایی را که حرارت می دهید همراه با فویل آن را پوشش دهید باعث جلب آتش می شود.
  • پوشش هدایت موج همچنین موجب جلوگیری از ورود  ذره غذا یا اشکال آن به مگنترون می شود.
  • بسیار رایج است که در طی پخت و پز، برخی از ذرات غذا و روغن از غذا فرار می کنند و به راهنمای موج می چسبند.
  • گرما مگنترون است که آغشته به این ذرات مواد غذایی  شده که به عنوان یک جرقه برای ما ظاهر می شود.
  • این جرقه به راهنمای موج می رود.
  • توصیه می کنیم حفره داخلی مایکروویو را به طور کامل تمیز کنید.
  • بنابراین راه حل این است که پوشه راهنما سوخته را با یک جدید حذف کنید.
  • سو ختن دیود دیودهای ولتاژ بالا می توانند کوتاه و یا سوخته شوند و باعث ایجاد جرقه در مایکروویو شوند.
  • هنگامی که دستگاه شما جرقه می زند  یا دود می کند، به ویژه اگر از ونتیلاتور می آید، ممکن است با یک مشکل جدی برق مواجه شوید.
  • اگر این مورد است، بلافاصله دستگاه خود را خاموش کنید و آن را از برق جدا کنید تا بتوانید با آی پی امداد تماس بگیرید.
  • ظروف ناسازگار مایکروویو احتمال دارد که شما از ظروف استفاده کنید که با مایکروویو شما سازگار نیست.
  • به ورق میکا یا همان ورق نسوز توجه نمایید تا آسیب ندیده باشد.

تعمیر مایکروفر که روشن نمیشود

اگر دستگاه شما روشن نمیشود؛ برای تعمیر مایکروفر به موارد زیر دقت نمایید:

سوئیچ درب

  • اگر اجاق مایکروویو شما روشن نشود ، ممکن است سوئیچ درب دچار مشکل باشد.
  • اغلب به عنوان کلید سوئیچ اولیه یا ثانویه نامیده می شود.
  • وقتی که درب در یک موقعیت بسته قرار دارد، قدرت اجرایی مختلف را در مایکروویو فراهم می کند.
  • هنگامی که درب باز است، قدرت را قطع می کند.

فیوز سرامیکی

  • اگر مایکروویو شما روشن نمی شود و صفحه نمایش خالی است، ممکن است مشکل فیوز سرامیکی باشد.
  • فیوز سرامیکی برای محافظت از اجزای اجاق مایکروویو استفاده می شود.
  • اگر نوسانات شدید قدرت داشته باشید یا اگر خطایی جدی در یکی از اجزای داخلی وجود داشته باشد. فیوز سرامیکی آسیب میبیند.

فیوز حرارتی

  • اگر اجاق مایکروویو شما روشن نمی شود، ممکن است با فیوز حرارتی مشکل داشته باشد.
  • اجاق های مایکروویو از یک یا چند قطع کننده حرارتی استفاده می کنند، برای محافظت اجاق گاز از گرمای بیش از حد به عنوان فیوز های حرارتی نامیده می شوند.
  • آنها درون قفسه قرار می گیرند، اغلب در نزدیکی حفره های کوره یا مگنترون قرار دارند.
  • اگر فیوز حرارتی کار نکند،قدرت کنترل ها یا خروجی های کنترل متوقف می شود.

چفت و سوئیچ درب

  • خرابی در مجوعه قفل درب میتواند باعث روشن نشدن ماکروفر شود.

مشکل دیود ولتاژ بالا

  • دیود ولتاژ بالا به قدرت مگنترون کمک می کند و در قفسه قرار دارد.

لامپ مگنترون

  • مگنترون بخش مهمی از مایکروویو است و مسئول ارائه گرمائی است که غذا را تهیه می کند.
  • در صورتیکه مگنترون شکسته شود، ممکن است منجر به انفجار فیوز شود که می تواند در سایر موارد منجر به نقص شود.

تعمیرات ماکروفر که غذا را گرم نمیکند

اگر ماكروفر شما  در مدت ۳ دقیقه با توان ۹۰۰ وات نتواند یک لیوان آب را گرم نماید با مرکز خدمات نمايندگي تعمیرات ماکروفر در تهران تماس بگیرید. البته باید این نکته یادآوری شود که ماکروویو برای گرم کردن به ولتاژ بالا نیاز دارد و در ساعات اوج مصرف به دلیل افت ولتاژ ، ممکن است این مشکل رخ دهد که در این صورت با بالا بردن زمان ، مشکل رفع می شود . (مثل ساعات اولیه شب که ساعات اوج مصرف می باشند.) اما اگر غذا دیرگرم می شود ممکن است به علت یکی از موارد ذیل باشد :

  1. ممکن است در ساعات اوج مصرف از دستگاه استفاده شده است.
  2. فضای داخلی دستگاه کثیف شده است.
  3. حجم غذا اگر زیاد باشد ، تایم بیشتری جهت گرم شدن نیاز دارد.
  4. غذاهای آبدار با تایم کوتاه تر و غذا های چرب با تایم بیشتر گرم می شوند.
  5. شیر و غذاهای چرب جهت گرم شدن کامل نیاز به هم زدن در حین کار دارند.

پس در صورتیکه ماكروفر یک لیوان آب را  در عرض ۳ دقیقه گرم می كند ، دستگاه از نظر گرم کنندگی ایراد ندارد ولي اگر با وجود رعايت موارد بالا،ماكروفر در گرم كردن مشكل داشت موارد زير ميتواند دلايل اصلي گرم نكردن ماكروفر باشند.

  1. درب
  2. دیود
  3. خازن
  4. ترانش های ولتاژ
  5. برد الکترونیکی
  6. محافظ حرارتي
  7. فيوز حرارتي
  8. مگنترون

تعمیرات مایکروفر که صدا میدهد

برای تعمیرات مایکروفر که صدا میدهد به بررسی مواد زیر بپردازید:

  • اگر مایکروویو شما صدای جیر جیر می دهد، صدا از قسمت مگنترون که موج های میکرو را تولید می کنند، می آید.
  • برای تعیین اینکه آیا موتور فن موتور معیوب است، موتور فن را از مایکروویو برداشته و سعی کنید با استفاده از دست تیغه فن را بچرخانید.
  • اگر تیغه ها آزادانه نچرخند،سر و صدا ایجاد می کنند که در اینصورت موتور فن باید توسط تعمیرکار آی پی امداد تعویض گردد.
  • اگر مایکروویو شما در حال آماده باش نیز صدای بلند یا عجیب می دهد، به احتمال زياد مشكل با فن روشن دستگاه باشد.
  • بررسی کنید که صدا پس از مدتی از بین می رود یا خیر.
  • اگر هنوز مایکروویو صدای عجیب دارد، لطفا با نمايندگي تعمیرات ماکروفر در تهران تماس بگیرید.
  • اگر ماكروفر در زمان کار کرد صدای اضافه دارد ممكن است این خرابی  مربوط به دو بخش باشد اولین و رایج ترین خرابی موتور گرداننده سینی یا به اصطلاح موتور کف دستگاه میباشد که به دلیل مستهلک شدن در زمان گردش تولید صدای اضافه میکند گزینه دوم رینگ دایره شکلی است که سینی دستگاه بر روی آن در حال گردش است.
  • موتور كوپلينگ یک تیغه فلزی است که به آرامی داخل مایکروویو می چرخد.
  • وقتی کوپلینگ به چرخش در می آید ، انرژی مایکروویو را به طور تصادفی در مایکروویو انحراف می دهد.
  • وقتی این موتور به درستی کار نکند ایجاد سر و صدا می کند و باید توسط متخصصان مایکروویو تعویض شود.
  • یاتاقان فن تهویه یکی دیگر از مواردی که ممکن است باعث تولید صدای نامتعارف شوند.
  • وجود ایراد جزئی و مکانیکی در فن منجر به عدم کارکرد فن خواهد شد.
  • یرای سرویس روغن کاری فن را فراموش نکنید ولی چنانچه ایراد اساسی یا شکستگی در فن مشاهده شد می بایست فن به طور کامل تعویض شود.

دلايل ديگر وجود صدا در حین استفاده از ماکروفر

دلايل ديگر وجود صدا در حین استفاده از ماکروفر به شرح زیر است:

  1. عدم صحیح قرار دادن سینی ماکروفر در جای خود و در نتیجه  تكان خوردن سینی در حین کار کردن دستگاه
  2. سنگین بودن ظرف غذای داخل محفظه
  3. قرار دادن وسایل تزئینی بر روی ماکروفر در حال کار
  4. خراب شدن برخی از قطعات ماکروفر و نیاز به تعمیرات

تعمیر لامپ مگنترون ماکروفر

یکی از اصلی ترین قطعات مایکروفر یا مایکروویو که وظیفه آن گرم کردن غذا است ، لامپ مگنترون میباشد. نام مگنترون یا معادل فارسی آن ” لامپ امواج ” از دو کلمه مگنت ( آهنربا ) یا مغناطیس و الکترون گرفته شده است. طرز کار لامپ مگنترون ترکیبی از شلیک الکترون و میدان مغناطیسی با فرکانس بالا ، قطبهای مثبت و منفی موجود در داخل مواد غذایی را تغییر داده و باعث گرم شدن آن میشود.

تاریخچه لامپ مگنترون

  • نخستین مگنترون توسط آلبرت هال در سال 1920 ساخته شد.
  • اما این لامپ مگنترون قادر به تولید امواج فرکانس بالا نبود و مورد پذیرش مردم قرار نگرفت.
  • اما در سالهای بعد توسط انگلیسی ها تولید لامپ مگنترون صورت گرفت.
  • انواع لامپ مگنترون لامپ مگنترون مایکروفر ، مایکروویو انواع مختلفی دارد ولی با یک وجه مشترک ؛ و آن اینکه ، در تمام لامپ های مگنترون برهم کنش که اشعه با یک میدان مغناطیسی در داخل روکش خلاء شیشه ای یا فلزی را داریم.

مشکلات ماکروفر که باید به بررسی لامپ مگنتران بپردازید به شرح زیر است:

  • ماکروفر غذا را گرم نمیکند.
  • ماکروفر جرقه میزند.

برای تعمیر لامپ مگنتران ماکروفر موارد زیر را انجام دهید:

  • دستگاه را از برق بکشید.
  • اگر رادیاتورهای مگنتران حالت لقی داشته باشد کیفیت خود را از دست داده و باید تعویض شود.
  • اگر مگنت های لامپ مگنتران ترک خورده باشد باید تعویض شود.
  • اگر سر مسی لامپ مگنتران از حالت طبیعی خود خارج شده باشد باید تعویض شود.
  • اگر آنتن مگنتران آسیب دیده باشد ، با تعویض آنتن مشکل حل خواهد شد.

چنانچه نیاز به تعویض لامپ مگنتران یا تعمیر ماکروفر دارید کافی است از خدمات سی ام امداد بهره مند شوید.

نکات مهم توسط تعمیرکار ماکروفر

به نکات مهم که توسط تعمیرکار ماکروفر تشریح شده است؛ توجه نمایید:

  • فقط از ظروف با علامت مخصوص ماکروفر استفاده کنید.
  • خیلی از ظروف شیشه ای برای استفاده در ماکروفر مناسب نیستند.
  • هرگز ظروف دارای قطعات فلزی و یا طلا یا نقره ای را درون ماکروفر قرار ندهید.
  • اگر ظرف مورد استفاده به هنگام گرم کردن غذا خیلی گرم شود یا گرم تر از غذا شود یعنی ظرف در حال جذب انرژی می باشد و این ظرف مناسب استفاده ماکروفر نمی باشد.
  • برای جلوگیری از خشک شدن غذا ظروف را با درپوش بگذارید.
  • تفاوت مایکروفر و مایکروویو در نوع امواجشان می باشد.
  • مایکروفر نسبت به دستگاههای دیگر از دست دادن ویتامینهای مواد غذایی آن کمتر است.
  • غذاهای متراکم را با مدت زمان بیشتر و با قدرت کمتر بپزید.
  • دقت کنید که منافذ خروجی گرمای مایکروویو را نپوشانید تا به دستگاه آسیب نرسد.
  • هرگز ماکروویو را خالی روشن نکنید.
  • بدون حضور غذا یا مایعی درون مایکروفر، انرژی ماکروویو توسط چیزی جذب نمی شود و در داخل مایکروویو پخش می شود، این کار باعث می شود قطعات داخلی زیادی داغ شود و آسیب ببیند.
  • آب را در کتری به جوش آورید.
  • جوشاندن آب در مایکروویو به علت خطر توصیه نمی شود.
  • فضای داخلی مایکروفر را به طور مرتب تمیز کنید.
  • تکه های غذای چسبیده به دیواره مایکروفر انرژی مایکروفر را جذب می کنند در حالی که دستگاه در حال کار کردن است و باعث سوختگی و سایر آسیب های ممکن به مایکروفر می شود.
  • برای خریدمایکروفر بهتر است از مایکروفرهایی با محفظه درونی استیلی خریداری کنید که تمیز کردن آن ها ساده تر است.

تعمیر ماکروفر آاگ در محل

  • برند AEG جزئی از برندهای برتر لوازم خانگی در اروپا میباشد.
  • در نظر داشته باشید که شرکت AEG از خدمات پس از فروش خوبی نیز برخوردار است و مایکروفر آاگ از برندهای پرطرفدار در بازار محسوب میشود که قطعات آن نیز موجود است.
  • تعمیر مایکروفر آاگ در محل چنانچه نیاز به تست اشعه نداشته باشد امکان پذیر است.
  • بسیاری از تعمیرکاران مایکروفر چون الکترونیک کار نمیباشند ، هنگامیکه مشکل بردی داشته باشد آن را به قسمت الکترونیک ارجاع میدهند.
  • تعمیر ماکروفر آاگ با ضمانتنامه در محل و یا کارگاه آی پی با تعویض قطعات فابریک انجام میگردد.

تعمیرات ماکروفر بوش در محل

  •   شرکت بوش شرکتی آلمانی است که توسط روبرت بوش بنیان نهاده شده است.
  • اولویت بوش بهبود در مصرف انرژی است.
  • در صورت عدم نیاز به تست اشعه مایکروفر بوش در محل تعمیر میگردد ، توجه فرمایی که تعمیرات ماکروفر بوش در محل با ضمانتنامه رسمی ارائه میشود.

تعمیر مایکروفر ناسیونال در محل

  • ناسیونال شرکت ژاپنی میباشد که قطعات مصرفی یخچال ناسیونال در بازار به ندرت موجود میباشد.
  • مجموعه سی ام امداد ؛ماکروفر ناسیونال شما را در محل تعمیر مینماید.
  • توجه فرمایید که تعمیرات ماکروفر ناسیونال به دلیل حساسیتی که دارد ، نباید از قطعات غیر فابریک برای تعمیرات استفاده شود.
  • بنابراین هنگام نیاز به تعمیرات با تعمیرگاه مجاز تعمیر مایکروفر ناسیونال در محل تماس حاصل نمایید.
  • ماکروفر ناسیونال به دلیل طول عمر بالا و کیفیت قطعات ، در بین مردم پرطرفدار میباشد.

چنانچه به دلیل سوختن لامپ مگنتران ناسیونال ، ماکروفر ناسیونال شما غذا را گرم نمیکند تعویض لامپ مگنتران ناسیونال فابریک الزامی میباشد.

تعمیرات مایکروفر دوو در محل

  • دوو در سال 1971 در کره تاسیس شده است ، که در بیش از 40 کشور جهان موفق به فروش محصولات خود شده است.
  • لازم است بدانید هنگامی که شرکت کره ای دوو رو به ورشکستگی بود گروه انتخاب با رقیب سوئدی خود قصد خرید این کارخانه را داشتند که گروه انتخاب برنده این خرید شد.
  • اما به دلیل تحریم موفق به ثبت نهایی نشد.
  • در ایران محصولات اسنوا و دوو تحت شرکت انتخاب میباشد که خدمات پس از فروش دوو و اسنوا را بر عهده دارند.
  • امروزه ماکروفر دوو از لوازم اساسی و کمک حال خانه دارها شده است ، ماکروفر دوو در ایران از فروش خوبی برخوردار است ، بنابراین تعمیرات مایکروفر دوو با قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی را از سی ام امداد بخواهید.

تعمیر مایکروویو جنرال الکتریک در منزل

  • جنرال الکتریک شرکتی آمریکایی است ، جنرال الکتریک در دنیا از فروش محصولات خوبی برخوردار است.
  • در ایران یخچال جنرال الکتریک از کیفیت و محبوبیت خاصی برخوردار است.
  • همچنین جزء کالاهای پرطرفدار و لاکچری محسوب میشود ، جهت تعمیر مایکروویو جنرال الکتریک در منزل تماس حاصل نمایید.

تعمیرات مایکروویو آدمیرال در محل

  • آمیرال شرکت آمریکایی میباشد که در ایران به دلیل کیفیت بالا و رضایتمندی مشتری جزء محصولات پرطرفدار است جهت تعمیرات مایکروویو آدمیرال در محل تماس حاصل نمایید.

تعمیر ماکروفر سامسونگ در منزل

  • سامسونگ شرکت کره ای میباشد که در ایران با ضمانتنامه سام سرویس ارائه میگردد و به دلیل ضمانتنامه خوب و وجود کافی قطعات از طرفدارهای زیادی برخوردار میباشد.
  • ماکروفر سامسونگ غذا را گرم نمیکند ؟ ماکروفر سامسونگ جرقه میزند ؟ ماکروفر سامسونگ کار نمیکند ؟ … نگران نباشید ، تعمیرگاه مجاز سامسونگ ، نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در منزل با شعبات در سراسر تهران مشکل شما را حل میکند.

تعمیرات ماکروفر الجی در منزل

  • الجی شرکت کره ای میباشد که در ایران با ضمانتنامه گلدایران ارائه میگردد و به دلیل ضمانتنامه خوب و وجود کافی قطعات از طرفدارهای زیادی برخوردار میباشد.
  • ماکروفر الجی کار نمیکند ؟ ماکروفر الجی جرقه میزند ؟ ماکروفر الجی غذا را گرم نمیکند ؟ لامپ مگنتران الجی خراب شده است ؟ … نگران نباشین !! چونکه سی ام امداد نمایندگی تعمیرات ماکروفر الجی میباشد.
  • تعمیرات ماکروفر الجی با ضمانتنامه 12 ماهه و تعویض قطعات فابریک انجام میگردد ، بنابراین تعمیرات ماکروفر الجی در منزل را با خیال آسوده به ما بسپارید.

تعمیر مایکروفر بکو در منزل

  • بکو شرکتی اروپایی است که از کیفیت و فروش بالایی در جهان برخوردار میباشد جهت تعمیر مایکروفر بکو در منزل با سی ام امداد در تماس باشید.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در منزل

  • زیمنس شرکت آلمانی و چند ملیتی است که در برلین تاسیس شده است ، جهت تعمیرات مایکروفر زیمنس در منزل با  سی ام امداد تماس حاصل نمایید.

تعمیر ماکروفر ویرپول در محل

  • ویرپول شرکت آمریکایی میباشد که در ایران به دلیل کیفیت بالا و رضایتمندی مشتری جزء محصولات پرطرفدار است جهت تعمیر ماکروفر ویرپول خود با  سی ام امداد تماس حاصل نمایید.

تعمیر ماکروفر باکنشت در محل

  • باکنشت شرکتی اروپایی است که از کیفیت و فروش بالایی در جهان برخوردار میباشد جهت تعمیر ماکروفر باکنشت خود با سی ام امداد در تهران تماس حاصل نمایید.

تعمیرات ماکروفر کنوود در محل

کنوود شرکتی ژاپنی است که در شهر توکیو ژاپن واقع شده است ، جهت تعمیرات ماکروفر کنوود در محل با  سی ام امداد تماس حاصل نمایید.

تعمیر مایکروفر بلومبرگ در محل

  • بلومبرگ شرکتی اروپایی است که از کیفیت و فروش بالایی در جهان برخوردار میباشد جهت تعمیر مایکروفر بلومبرگ در محل با سی ام امداد تماس حاصل نمایید.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در محل

  • شرکت وستینگهاوس یک شرکت آمریکایی است که در سال ۱۸۸۹ تاسیس شده و در ساخت تجهیزات برقی، رادارها ، نیروگاه‌ها ، و موتور هواپیما سابقه طولانی دارد ، جهت تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در محل با سی ام امداد تماس حاصل نمایید.

تعمیر ماکروفر فریجیدر در محل

  • در ایران محصولات فریجیدر از محبوبیت خاصی برخوردار است و جز کالای با کیفیت خارجی و لاکچری محسوب میشود.
  • طبق نظر سنجی که از مشتریان در طی سالیان استفاده از محصولات فریجیدر به عمل آمده است ، رضایت خود را نسبت به کیفیت محصولات اعلام نموده اند، جهت تعمیر ماکروفر فریجیدر در محل با سی ام امداد تماس حاصل نمایید.

تعمیرات ماکروفر اسنوا در محل

  • اسنوا یک برند تولید کنندهٔ لوازم خانگی در ایران است ، اسنوا سر واژه نام اصلی شرکت ( ارکان ساختار نوین ایرانیان ) است.
  • این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی انتخاب است.
  • جهت تعمیرات ماکروفر اسنوا در محل با سی ام امداد در تماس باشید.

تعمیر ماکروفر ایندزیت در محل

  • ایندزیت برند اروپایی در زمینه محصولات لوازم خانگی صادرات خود را به جهان انجام میدهد.
  • ماکروفر ایندزیت جزء ماکروهای پر طرفدار در دنیا محسوب میشود.
  • جهت تعمیرات ماکروفر ایندزیت خود با سی ام امداد در تماس باشید.

هزینه تعمیر ماکروفر

مجموعه سی ام امداد در راستای رضایتمندی مشتری مفتخر است هزینه تعمیرات ماکروفر را به صورت کامل شفاف سازی نماید ، هزینه تعویض لامپ مگنتران ، هزینه تعویض ترانس های ولتاژ … هزینه کلیه خدمات ماکروفر به صورت کامل شفاف سازی شده است .

تلفن نمایندگی های تعمیرات مایکروفر سی ام امداد در سراسر تهران

سی ام امداد برای رفاه حال شما عزیزان در ارتباط با تعمیرات ماکروفر در سراسر تهران شعبات مختلفی دارد ، پس چنانچه مشکلی با مایکروفر خود پیدا نمودید کافی است با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات ماکروفر خود در زیر تماس حاصل نمایید.

مناطق تحت پوشش سی ام امداد

تعمیر ماکروفر در شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز

تعمیر ماکروفر در مرکز تهران

انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

تعمیر ماکروفر در غرب تهران

صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس

تعمیر ماکروفر در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان

تعمیر ماکروفر در جنوب تهران

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امازاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد

مشاوره و ثبت تعمیرات